18.3.14

The return of... H2O sandalen!?

- Anine -



Ja, du læste rigtigt... Jeg ved ikke med jer, men jeg forbinder den praktiske badesandal, klip klapper you name it, med joggingbukser, et hurtigt smut i kiosken og ja generelt bare som et levn fra fortiden. Bevares, jeg har skam selv et par xD Jeg har altid haft nogle, men har udelukkende brugt dem som hjemmesko eller som "havesko", men nu tyder det på, at jeg sagtens kan finde dem frem og begynde at gå med dem overalt!
Stine Goya og H2O har indgået et samarbejde til SS14 sæsonen, og der er kommet et ret fedt resultat ud af det: Guld klip-klappere!


De koster 699 kr...

... Men transformerer altså også denne lidt usexede klassiker til en noget mere fashionable sag...

Hvis du ikke er klar til at smide 699 kr. så find de gamle H2O'er frem fra gemmeren og wear 'em proud ;)

...

En anden trend, der går hånd i hånd med sandalen her, er sokker i sandaler! "Say what" siger nogen nok, for det var et stort NO-GO for lidt siden, og kun noget bedstefar blev set i. Men men men, find dine tennissokker frem og match dem med alt fra pumps til sandaler ;)
Ved ærlig talt ikke helt, hvad jeg skal mene om disse trends, men de er da fantastisk praktiske og comfy, så hvorfor ikke udnytte det? Jeg ved nu ikke, om jeg kan pull off sokker i sandaler... Tror altså man skal have helt styr på stilen for ikke at komme til at ligne en kæmpe fail ;) 
 
Et eksempel på et stilikon, der forstår at bære stilen er mini Wang, som har rocket klip-klappen x strømpen for længst ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar