23.6.14

1 item 2 stylings: The Slider - Stine Goya x H20

Mette & Anine
/Notice: English translation/

Så er det blevet tid til en omgang 1 item 2 stylings! Denne gang med denne sommers populære sandal - den såkaldte slider. 
Vi har valgt at tage udgangspunkt i Stine Goya x H2O sandalen, som er blevet revet væk fra hylderne ;), men der er tonsvis af andre udgaver af slideren, så det er bare i gang med jagten!

... Anine skrev et indlæg om H2O sandalen her ...

Now it's time for 1 item 2 stylings! This time with this summer's popular sandal: the slider.
We've chosen to style the trendy Stine Goya x H2O sandal, but there are tons of other versions of the slider, so start hunting!

- Anine - 


Playsuit - here   Drawstring bag - here   Anklets - here   Arm cuff - here   Nail polish - here

Jeg har valgt den simple styling af de gyldne badesandaler, for jeg synes de skal have plads til at shine... Den sorte playsuit vil være super lækker til en varm dag med det løse snit, og så vil den klæde enhver! Accessorie-wise er jeg gået totalt i trendfælden med marmor og perler ;) Tasken, som minder mig om idræts-timer i folkeskolen, går godt i spænd med den aktuelle norm-core-stil, men, ligesom sandalerne, er den dog lidt mere "luksus" med printet. 

I've chosen a simple styling of the golden sandals, because I think you should let them shine... The black playsuit would be great for a hot summer day with the loose fit, and I think it would complement a lot of different body types!
Accessoriewise I've stepped right into the trend-trap with marble and pearls ;) The bag, that reminds me of gym class in elementary school, suits the current norm-core-style, but, like the sandals, it's a bit more "luxurious" with the print.


- Mette -



Monki sunglasses: here    Topshop schruncie: here     Monki skirt: here     Topshop tshirt: here

Sådan her vil jeg nok vælge at style slideren på den mest optimale måde! Den her 1 item 2 stylings fandt jeg ret spændende, fordi den er udfordrende - mange vil nok synes en badesandal eller andre form for sliders er ret så afslappende og måske ikke hører med i modebilledet. Jeg var også lidt skeptisk, men jeg synes, der er lavet rigtig mange fine bud på en slider - fx den fra Stine Goya og H20. Sko, der minder om Birchenstocks, kan også styles pænt, tænker jeg.
Jeg synes, det mest optimale er at vise bare ben til denne sko - det giver det et mindre afslappet look. Her har jeg fundet en rigtig fin, men stadig behagelig, nederdel, som jeg har sat sammen med en rigtig fin grafisk tshirt. Derved får skoene lov til at shine. Håret vil jeg sætte i en høj messy bun og for øjnene skal der et par cool solbriller. Tilsammen synes jeg virkelig det giver et fint lille outfit, som ligner, man ikke har tænkt for meget over tingene - men det har man jo selvfølgelig, you hear me girls.. Haha!

This is a tricky 1 item 2 stylings, but none the less exciting! A slider can look pretty casual, maybe too casual, but if you style it with the right outfit, you can get a really cool look in my opinion. Here, I chose bare legs, because it really makes the shoes stand out and seem less casual. The skirt adds a bit of sexy and with the graphic tshirt, this outfit still has the shoes as the shining star. I would put my hair in a messy bun and wear some cool sunglasses. I really think this is a neat outfit - it looks like you didn't spend too much time on your outfit, but of course you did, you hear me girls.. Haha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar